Productinfo rieši adaptáciu zmien predajcami na lokalitách
Spoločnosť s moderne riešeným online systémom pre prácu s klientom a spracovania zmlúv stojí pred náročným zadaním. Okrem dohľadu nad dodržiavaním právnych predpisov, firemnej kultúry, efektivity predajcov a konkurencie, potrebuje riešiť aj distribúciu príprav na zmeny v predajných a CRM aplikáciách, zmeny v zákonoch a v stratégiách.
Osobné školenia znamenajú náklad na prípravu a realizáciu, ale hlavne znamenajú stiahnutie predajcov z terénu a ich dopravu na miesto tréningu. Školenia a tréningy sa tak stávajú nesmierne vysokým prevádzkovým nákladom v biznise, kde sa hrá o o každé euro.
73% času stráveného na školeniach je venovaných expozícii – tlačeniu informácií do účastníkov.
Tej najdôležitejšej časti vzdelávania – aplikácii vedomostí (teda využitia vedomostí v praxi) sa venuje trestuhodne málo času. A práve v tejto časti je osobný kontakt lektor – frekventant kľúčový. Pre tento účel sa predsa do vzdelávania investuje. Takže čo s tým?
Productinfo distribuuje vzdelávací obsah – expozičnú časť vzdelávania na zariadenia predajcov, riadi a sleduje ich pokrok až po splnenie podmienok pre vstup na osobné školenie. Rýchlo, lacno a efektívne.