Inovátor v oblasti zdravotníckej techniky

Productinfo ako súčasť produktu

Distribuovať nový produkt, ktorý významne mení pohľad na medicínsku techniku spolieha na dôveru v pokrok a vizionárstvo odberateľov. Klasická poučka hovorí tejto skupine zákazníkov inovátori. No nebýva ich veľa a ďalšie skupiny sa pridajú až na základe referencií.

Productinfo vie pomôcť prelomiť ľady a zrýchliť prijatie produktu trhom. Ku každému distribuovanému kusu inovatívneho produktu pribaľujeme individuálne vzdelávanie, viazané na sériové číslo, dostupné v mnohých jazykoch relevantných v regiónoch, kam sa produkt vyváža. Producent tak má prehľad a čiastočnú kontrolu nad použitím produktu, zákazník má osobnú podporu v momente, keď ju potrebuje. Zároveň má producent spätnú väzbu od trhu a vie tak priniesť ešte lepší a úspešnejší produkt na trh.

Productinfo pre produktový marketing

Produktový marketing a služby productinfo

Vytvoriť úspešný produkt znamená okrem vynikajúceho designu, vysokej úžitkovosti aj kvalitnú propagáciu. Marketing. Produktový marketing.

Productinfo preto prichádza s unikátnym vzdelávacím projektom pre produktový marketing vo forme long-term študijného programu na úrovni vysokoškolskej prípravy. Niekoľko semestrov dištančného vzdelávania s prepojením na odborníkov a komunitu marketérov umožní zamestnancom zodpovedným za produktový marketing vybudovať kvalitnú značku a široké povedomie nie len na slovenskom trhu.

productinfo velke firmy s vlastnym SW

 

Veľká spoločnosť s vlastným interným informačným systémom

 

Benefity productinfo pre veľké spoločnosti

Od momentu, keď sa zoznam zamestnancov rozšíri na dvojmiestne číslo, vzniká neodbytná potreba riadiť organizáciu systémovo. Najčastejšie informačným systémom.

Nech si vyberiete akýkoľvek systém, vždy v ňom budú funkcionality, ktoré sú určené len obmedzenej skupine zamestnancov a utility používané len v niektorých prípadoch. Celkom určite sa Váš systém bude meniť a rásť prispôsobujúc sa rozvoju firmy, procesom a požiadavkám reality.

Productinfo ponúka pôvodný a veľmi účinný systém sústavnej vedomostnej podpory pre interné informačné systémy. Stávame sa integrovanou súčasťou procesu tvorby IS a doručujeme vzdelávací obsah pre zamestnancov pred termínom zmien a priamo do informačného systému.

productinfo velke firmy s vlastnym SW

Rastúca spoločnosť v službách

Productinfo pre službové organizácie

 

Základ podnikania nesie pečať zakladateľa a ľudí v jeho najbližšom okolí. Je to jeho vízia a jeho predstava o úrovni služieb, o riešení problémov a udržiavaní kultúry.

Úspešná spoločnosť však rastie, expanduje a vplyv a kontrola kľúčových ľudí vo vedení organizácie slabne. Už nedokážu byť na všetkých miestach, nestíhajú rozprávať sa so zamestnancami a korigovať ich pohľady na spôsoby práce a kultúru služby.

Tešíme sa z úspechov službových firiem a pomáhame im prekonávať prekážky pri expanzii. Productinfo dodáva veľmi jednoduché a zrozumiteľné mobilné vzdelávanie pre udržanie firemnej kultúry a onboarding.

Vyvinuli sme unikátny postup pre spracovanie Vašich inštrukcií na zrozumiteľné, účinné a jednoduché vzdelávanie pre zamestnancov s obmedzením schopnosti učiť sa. Naši psychológovia, didaktici a inštruktážny dizajnéri spracujú Vaše pravidlá tak, aby ich pochopil a prijal aj človek vo vyššom veku, s nižším vzdelaním, alebo čo i len so zrakovým obmedzením.

productinfo rastuce firmy v sluzbach

Softvérová firma na globálnom trhu

 

Čo ponúkne Productinfo globálnej IT firme?

Softvér je univerzálny tovar a jeho predaj na globálnom trhu je dostupný každému. Predávať svoj produkt je jedna vec, ale zaškoliť používateľov, adminov a klientov sa však stáva výzvou. Vyslať firemného školiteľa do sveta, paltiť letenky, hotely a diéty? Ako sa vysporiadať s vyhorením takéhoto človeka, keď bude polovicu roka na opačnej strane zemegule?

Súčasťou našich služieb sú Virtual Class vrátane podpory odbornej komunity v globálnom merítku. Online prednášky až do 1 000 osôb s plným servisom, Long term akadémie odborníkov a komunitný manažment používateľov Vášho produktu pre celý svet.

productinfo IT firma na glonálnom trhu

Produkt a ľudia v jeho životnom cykle

Modernizácia, industrializácia a dnes robotizácia s digitalizáciou zlepšujú garantovanie vlastností alebo parametrov služieb. Bez diskusie.

Napriek týmto „izáciám“ zanecháva človek vo výslednom produkte stále väčšiu stopu.

Nech sa na to pozrieme z objemov sérií, ktoré chŕlime, alebo z pohľadu etiky a uhlíkovej stopy, ľudia sú kľúčovým identifikátorom trhovej úspešnosti, obľúbenosti, alebo rozšírením na globálne trhy.

Ako je to možné? Kľúčom je tempo a produktivita. Ak chyba jedného človeka znamenala pred dvoma dekádami zanedbateľný dopad, dnes sa týka možno polovice produkcie.

Kľúčové pohľady na riadenie ľudských zdrojov novej generácie

Kultúra

Nedeľná chvíľka poézie nie je súčasťou firemnej kultúry, to nie. No vnútorná kultúra zamestnanca zásadne určuje jeho hodnotenia a rozhodnutia v pracovnom procese.
Firemná kultúra zas určuje správanie sa firmy a jej rozhodovanie vo všetkých situáciách, hlavne v tých krízových.
Takže, získať zamestnanca s podobnou kultúrou je výhra, ostatných je treba do tejto kultúry uviesť. A nie je to jednoduché. Mnohý sa vedia účinne brániť.

Výmena vedomostí

Každá vedomosť má svoju váhu a získava na hodnote v kontexte, kde sa ocitne, v čase a spôsobe, ako sa použite a samozrejme v nositeľovi, ktorý ju používa a šíri.
Koľko z tohto bohatstva sa  denne stratí vo Vašej organizácii?

Udržiavanie porozumenia kvality

Kvalita a bezpečnosť majú veľa podobného. Aspoň v tom, že je o nich popísaného veľa, z každého rohu kričí upozornenie alebo zákaz, alebo norma či výrobný štandard. Audity sa striedajú v neuveriteľnom tempe.
No aj tak sa stávajú nehody a nepodarky. Retenciu proste treba živiť a nesmie sa prestať.

Filozofia zlepšovania a modernizácie

Poznáte to; zamestnanci sú múdrejší ako nadriadení a vedia čo by sa malo ako spraviť. Ale ak sa ich to spýtate, nevydolujete z nich nič zmysluplné. Zväčša.
Systém zlepšovania, ktorý funguje a je súčasťou života organizácie je veľkou výhrou. Pre všetkých. Pomôžte mu fungovať.

Plánovanie a zavádzanie zmien

Kryštálová guľa alebo predikcie od Gartnera, sú super. Ale vedieť, čo mám k dispozícii, čo nie, s čím môžem počítať a koľko ma to bude stáť času a peňazí… To je iná káva. Merajte hodnotu svojich zamestnancov a použite ich spôsobilosti pri modelovaní zmien a výziev.

Ďalšia generácia služieb

Všetky tieto výzvy treba riešiť, treba sa k nim postaviť a mali by byť naozaj moderné? Čo to je? Je to jednoduché, stačí aby fungovali. Dávali odpoveď keď treba, dali sa prepojiť s inými systémami a hlavne, aby neobťažovali zamestnancov viac, ako je nutné. Mali by proste priniesť úžitok.

No a prívlastky ako mobilné, cloud, responzívne, adaptabilné a dynamické sú už len slovíčka, ktoré treba preveriť v praxi.

Investície do vzdelania zamestnancov a dopad na ich produktivitu

Na túto tému sme zozbierali viacero článkov a odkazov na formálne autority, ktoré realizovali merania takéhoto vzťahu.

 

 

 

Nové produkty bude VIRTA spúšťať cez start-up

Viac ako dekádu hľadá VIRTA nové prístupy a riešenia pre vzdelávanie, riadenie vedomostí a pre podporu prichádzajúcich generácií komunít zamestnancov.

Výstupom bádania a výskumu sú služby a riešenia, ktoré sú dostupné vo forme produktov. Kým sa však stane vízia produktom, prejde náročným procesom. Tento proces sa s procesmi start-upov nápadne podobá.

VIRTA sa rozhodla využiť model start-upov pre dobudovanie svojich produktov so všetkým, čo k tomu patrí. Veríme, že sa naše vízie rýchlejšie dostanú do praxe a prinesú viac úžitku.

Držte nám palce alebo sa rovno zapojte 🙂

Váš VIRTAteam

Motivácia verzus utilizácia

Kto by to bol povedal… Jasné, akákoľvek nerovnováha nepraje pohode a výkonu zamestnancov, no utilizácia bola odjakživa čisto vecou manažmentu.

Predať zamestnanca, jeho prácu, čas. Alebo jeho spôsobilosti. To je úloha obchodu a riadenia organizácie a obchodu.

A kde nie je poriadne riadenie a obchod, no tak to dobre poznáte z výrazu úradníkov.

Model je jasný na prvý pohľad; nemajú pre mňa dosť práce, moje miesto je v ohrození, mám obavy a to ovplyvňujem motiváciu. Nakladajú na mňa viac práce, ako je možné zvládnuť, toto sa nedá dlhodobo zvládnuť, mám obavy kam to povedie a to zasa ovplyvňuje motiváciu.

Samozrejme, pozorný manažér vie takéto zmeny v motivácii využiť v prospech organizácie aj v prospech zamestnanca. Vie obavy presmerovať na motiváciu inovácie (to okrídlené prekročenie zóny osobného komfortu), ktoré zvýši utilizáciu v prvom prípade a zníži zaťaženie v druhom prípade.

Ale. Ale ktorý manažér v situácii, keď nemá utilizáciu pod kontrolou a má de facto krízový stav, si nájde čas na riešenie motivácie zamestnancov? Pretože bez empatie a času stráveného s nimi zákonite smerujú obavy k prepadu motivácie.

Čo s tým? Hlavne ak máte zodpovednosť za ľudí, ale nemáte možnosť ovplyvniť utilizáciu?

Improvement

Klasika, v zlých časoch (je jedno či je priveľa, alebo primálo práce) sa obzeráme po rezervách. Ak sme pod tlakom, mali by sme spraviť revíziu procesov a rolí zamestnancov na nich. A komunikovať o nich, pretože utilizovať zamestnanca na 125% procesmi, ktoré nefungujú motivácii nepomôže ani náhodou.

Ak máme priveľa času, prechádzame procesu do zblbnutia, hľadáme slabé miesta a rozoberáme možné zlepšenia, utilizujeme zamestnancov prípravou na zmenu, alebo na očakávaný výkon. Bonusom pre obe strany sú zlepšenia, ktoré motivujú.

Spôsobilosti

Každý zamestnanec je iný. A v extrémnych časoch zamestnanci veľmi citlivo vnímajú zmysel každej činnosti. Utilizujete zamestnanca tým, v čom je dobrý? Ak ste pod tlakom, využite ich spôsobilosti, dajte im šancu ukázať ich, venujte im pozornosť a komunikujte ich v tíme. Motivácia neutrpí tak, ako keď ignorujete možnosti svojho tímu (aj keď zas zamestnanie je o plnení cieľov, nie o plnení želaní zamestnancov).

Hodnotenie

Hodnotiť utilizáciu… No zväčša je hodnotenie viditeľné na výplatnej páske. Ale hodnotiť utilizáciu v kontexte, najmä v kontexte predchádzajúcich zlepšení a získania, či využitia spôsobilostí, to je iná káva. A vie aj nakopnúť, teda hlavne tú motiváciu.

To všetko motivuje. Ťažké obdobie, či adaptácia na zmenu môže mať svoj rámec a dá sa uchopiť práve ak spôsobilosti členov svojho tímu poznáte a riešite ich systematicky.