Firemné vzdelávanie stojí hlavne čas. Produkčný čas, keď zamestnanec netvorí hodnoty, nerieši zákazníkov, neuzatvára obchody a negeneruje zisk.
Tento čas sa priveľmi podobá prestojom. Ibaže prestoje sa neplánujú a neplatí sa za ne vzdelávačom.
Niekedy majú školenia dokonca rovnaký efekt na produkciu ako prestoje!
A pritom by sa dali tieto dve veci spojiť. Vzdelávanie počas prestojov. Ako? Mobilom! Je vždy poruke a vždy ho vytiahneme keď čakáme.
A vytvorenie obsahu? Ide to ľahšie a lacnejšie ako si myslíte.
Jednoduché jednobodové lekcie od interných vlastníkov odbornosti je riešenie na dosah. Komunita má svoj obsah pripravený získať uznanie za publikovanú vedomosť patrí k nástrojom na zvýšenie zamestnaneckej angažovanosti. No a úžasné reporty sú už len príjemným bonusom.